RSS 2.0

Stylisterna @ Nelly.com

Idag har vi haft en spännande dag på jobbet, det har varit mkt stohej runt omkring mig..lr ah, jag har väl inte haft det mer spännande än vanligt :P hehe men vi har iaf haft besök av stylisterna 2, kommer sändas på Kanal5 play i februari. Kan dock inte skriva mer om det..förrutom att dom såklart har fått ett uppdrag dom skulle genomföra. 2 av jurymedlemmarna var här, Frida Fahrman och Helene Falk. Treligt trevligt :) Måste faktsikt ta och kolla på det, har inte sett det än..



Hehe, får väl se om man hamnar med nånstans i ett snabbt klipp när man sitter och jobbar :P man vet ju aldrig vad dom får med i det hela..

Har kämpat som ett djur idag själv första halvan av dagen..Anki kom efter lunch. Nerå, det har gått utmärkt :)

Är seg i bollen idag, är väl min svullnad som spökar. Hem nu och sen iväg igen..uusch vad man ska hålla på hela tiden, vill hem och bara lägga mig i soffan nuuu!

Later Babes!//A

Kommentarer
Postat av: Desslikes.com / High Heels Gives You A Better View.

Hej! :) har ni någon kontaktmail? Jag & en annan bloggerska har något spännande på gång nämligen ;)

2011-12-06 @ 16:55:42
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback