RSS 2.0

Tess&Anne!

Haha, kolla vad fint det blev :P Det var inte igår man gjorde pepparkakor!



Idag tog vi oss en liten bakdag. OKEJ, vi gjorde inte degen själv utan Tess hade en färdig deg hemma som hon tänkte kunde komma till använding idag. Vi lyckades, för gott blev det iaf...har ätit en hel del. Det blev en hel del, mer än man kunde tro från början när man började baka..

Har inte hunnit så mkt mer idag än det, har ju dock legat och kolla på film resten av kvällen..så nu är klockan redan mkt, guuuud! Hoppas jag kan sova ordentligt inatt..lr jag känner att jag itne komemr kunna göra det för jag fick ont i min ena visdomstand inatt redan och NU gör den väldigt ont :( får väl ta en alvedon eller nåt och hoppas på det bästa!

Hoppas eran vecka började med en lika bra måndag som min :)
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback