RSS 2.0

Ultraljud..

Kom på i måndags att det var dags för min lilla undersökning av min fot, ni vet den knölen jag hade under ena tån som gjorde så ont.



Skulle haft tid i mitten av november men fick ändra den tack vare att jag itn kunde va ute då. Men idag avr det ia f dags att få reda på avd det avr för nåt. Hmm, ja..nu minns jag faktsikt itne vad han sa att det hette, det avr en förhårdning av nåt slag minns jag att han sa :P jag satt mer och kollade på bilderna när han förde ultraljuds apparaten över den..

Han tog en massa kort och grejer.

Vad ska jag göra? INGET, så länge jag itne har ont nu tyckte han att jag itne skulle göra nåt. "Men OM ajg får ont igen då" frågade jag.. DÅ blir det en operation, sa han. öh..Jag kommer antagligen få en förfrågan på posten om ett tag om jag nu vill operera eller inte. Kommer ta ett tag att läka sa han aif så det blir ens tor grej i onödan om jag inte skulle få ont igen då alltså.

yeye, får väl hoppas att den bara är där o inte besvärar mig mer i hela mitt liv :P haha

Fatta vilken tur jag hade med vädret, tog cyklen till jobbet för att kunna komma fram o tillbaka fort. Det va uppehåll hela tiden :D

Yeye, lite mer jobb sen är det hemfärd.. har en hel del att uträtta idaaaaag!
later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt, men snälla läs igenom en gång till innan du publicerar... alldeles för många "avd" istället för "vad" och "itne" istället för "inte".

2011-12-15 @ 11:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback