RSS 2.0

Ändringar i utseendet.

Är jätte nöjd med kroppen men det finns en del småsaker jag vill ändra på i ansiktet innan jag är helt nöjd även fast jag e ganska nöjd nu. Inga stora ingrepp som det kanske låter som, but here they are.



Läpparna. Dom ska fyllas igen.. IDAG kl 16,15 faktiskt! Alla gillar inte fylliga läppar och säger inte att man måste ha de men jag gillar fylliga läppar bäst (på mig själv), därför ska dom bli ännu fylligare helt enkelt :) Smaken är som baken, remember that!

Kindbenen. Tänkte testa att förstärka kindbenen. Har redan ganska bra kindben men vill framhäva dom lite mer så det går ju bort efter ett tag om man inte är nöjd :D Testar man aldrig får man inget veta. (Anne har velat göra det rätt länge. Hon har inte riktigt lika "höga" kindben som jag)

Övre ögonlock. Anne har fixat sina undre ögonlock tack vare hennes påsar hon hade (blev superbra som ni kanske läst om tidigare). Nu e det nog min tur med övre ögonlock. Det finns lite "onödig" hud som ska bort helt enkelt. Sminket kladdar bara när det är så, vill inte att det ska se hängigt ut när man är så ung som man är :D Ett lätt och ganska billigt ingrepp så det kanske blir av i vår.

Botox. Till sist ska jag se till att jag INTE kan rynka ihop mina ögonbryn. Ska inte göra ansiktet stelt, absolut inte, men jag får så himla stora bekymmersrynkor mellan ögonbrynen vad jag än gör. När jag tänker, kollar på tv, är arg eller är ute i solen. Fula märken och ont i huvvet är ingen höjdare. Det ska bort helt enkelt.

Låter som sagt mkt. Ska inte göra allt på en gång heller så det kommer inte bli en drastisk förändring direkt, lite finslipning helt enkelt :D Stör man sig p nåt hos sig själv så ändrar man det till de bättre tycker jag, thats the way we roll.


Kommentarer
Postat av: E l i n

Ingreppet i övre ögonlocket blev jag lite nyfiken på. Kan du inte berätta vad du vet om det? :)

2011-02-03 @ 17:28:20
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback