RSS 2.0

Benji of Sweden!

oooops vad mkt klockan är! hehe det blev en sen kväll igår..men det var en bra kväll som tur är :D Som vi skrev så var Benji of Sweden på Grand här i Borås. Det är väl ingen som har missat vem han är hoppas jag?? Och jag säger bara det, det är ju sån skillnad på Dj och Dj! haha



KLagade på förra helgens dj eftersom han förstörde våran nyktra utekväll, men idag kan man INTE klaga på nåt :D det av sjukt bra musik hela tiden och vi hade megaskoj på dansgolvet..!

O JA, jag var nykter denna helgen me :P ni ser..det tar sig..den nyktra trenden har satt sig. Mer om det kommer väl kanske senare idag :)

Klockan är nästan lite för mkt just nu, gick upp för en lten stund sen..har iaf hunnit gå ner med lite tvätt, orkar inte tvätta imorrn.

Ska få i mig lite frukost nu me tänkte jag och sen göra lite vettiga saker, kanske till och med dra o träna? det är ju sjukt nice väder ute :D

Later babes//A


Kommentarer
Postat av: Benji

Vad sägs om att retuschera min bild om ni har det som jobb. Feber, sprit och helg utan sömn. Tack för att ni röjde längst fram :-)

2011-02-13 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback