RSS 2.0

Budgivningen är startad!

Goooosh, jag e lite nervös! Budgivningen ahr nu startat och jag är budgivare nr 4. Jag hoppas inte att det blir fler men det verkar itne så eftersom 1:an budat efter mig ocvh jag buda högre igen. Den ligger just nu på 730 000 som jag budat, kan tänka mig att gå upp till typ 850 eller nåt sånt. Den e verkligen snygg o ingenting behövs öras om. Tänker mycket på katterna oxå som man kan släppa ut utan att dom ska hoppa framför bilarna de första dom gör ;) Aja vi får väl se hur de slutar.. håller er uppdaterade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni flytta ihop till den lägenheten eller bara en av er`?

2011-02-22 @ 20:53:04
Postat av: Anne & Jenni

vi flyttar tillsammans, komemr bo ihop tills vidare iaf..

2011-02-23 @ 09:29:52
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback