RSS 2.0

Dagens tips!

Det är nog ingen som har missat att jag(anne) älskar att ligga på våran spikmatta, den är ju så sjukt "skön" :P har skrivit om spikmattan en gång innan har jag för mig men måste bara skriva det igen. Jag har rätt svårt att somna ibland på kvällarna, mkt tankar som snurrar antagligen, men när jag lägger mig på den så somnar jag näsan direkt som en stock. Vaknar ju efter ett tag för att sen ta bort mattan under mig, det är väl det som är dumt :P men man somnar lätt om igen, då e de en skön känsla som sprider sig i kroppen när kroppen slipper spikarna, det är väl då allt bra frigörs i kroppen :) Har funderat på att kanske skaffa en spikkudde me, men får se..spikmattan räcker för tillfället.


Spikmattan har en massa bra egenskaper, läs mer om dom HÄR

Har ni ingen så skaffa en! Det är dagens tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback