RSS 2.0

Inte så bra..

Nah, kan väl inte påstå att den här fredagen varit så jätte bra? Gött med helg dock! Ser fram emot imorrn då det händer lite mer trevligheter :)



Jobbet var lugnt idag iaf, tur det eftersom det är fredag..orka stress då. Våran lilla fläkt vi fick i början av veckan har hållt uppe värmen i vårat lilla hörn :) snart kan man kanske till och med sitta med lite mindre kläder än vad man har gjort hittills :P hehe



hmmm, vad ska man säga?? kolla blåmräket! hehe tycker synd om mitt egna ben. Det kommer ta ett tag innan jag får täckt det imorrn, det kommer ju synas när jag går ut. Inte så bra! Att det fortfarande syns så mkt?? Det är endå 2 veckor sen jag fick det nu, men så är det, anne + blåmärken = Sant!

Aja några nya har jag inte tänkt att skaffa mig, inte på egen hand iaf..vad kan man göra om nån annan råkar klanta sig och se till att jag får ett? haha

Kvällen hos pappa har varit chill som vanligt, är väldigt trötta just nu så det är bara lite BUS som saknas och sen väntar sängen, som sagt så händer det trevligheter imorrn som man ska vara pigg och glad inför!

Hoppas ni har haft en mysig,trevlig lr festlig fredag!
God natt!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback