RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.08

Gaaah, vad säger man idag? Trött som en döing och ingen som helst lust eller kraft till träning men endå ville jag gå o träna. Så det fick bli så endå.

Träningen gick ju som ni kanske misstänker sådär.. helt okej endå förutom att allt man ville träna var upptaget hela tiden.. det e de jag hatar med gym. När maskiner är upptagna!! grrr!!

Dagens träning:
Crosstrainer 20 min
Inner/ytterlår på maskin
mage ooch stretch

Skulle sprungit på löpbandet 20 min och tränat ländrygg men inget av de var ledigt heller, kass. Man orkar inte vänta i 15 min för att de ska bli ledigt.



Dagen matintag:
Frukost: Powersmoothie
Mellanmål: Grönt te och apelsin
Lunch: fetaostfyllda färbiffar och bulgursallad
Mellanmål: Crisp-knäcke med keso på
Kvällsmat: Anne; tonfisk, feta och nudlar, Jenni; egengjord tonfisk pizza med kebabsås.

Gud vad gott det var och göra egen tonfiskpizza, smakade precis som dr. oetker som vi brukar köpa. Gjorde den på Sara Lee's pizza kit! Movietime! Skrivs///J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback