RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.13

En söndag..och det kommer ett mat och träningsinlägg. chockade? hehe Pigg och glad, det e jag! Däför blev det ett besök på gymmet idag :D it felt so good! Det kommer bli många fler besök nu kommande söndagar.

Det blev dock ingen hård gymträning idag, den kör vi på imorrn istället. Det är ju trotts allt söndag :P Idag sprang jag bara på löpbandet i 40 minuter, lr jag "intervallade" med både 5 minutare powerwalk och 10 minutare löpning. sen körde jag lite mage med diverse magöningar som vanliga situps, höftlyft och "cykel"övningen, den där man möter ben och armbåge. Blandade alla 3, effektivt och bra :) körde tills jag verkligen inte orkade mer.

Nu kan man ju fundera lite på hur mkt nytta den här träningen gjorde med tanke på vad man har ätit efter det :P äh, den gjorde mig piggare iaf, hehe man får alltid nåt positivt av de vare sig man är onyttig lr inte.

Frukost 13.30: 2 äggmackor och grönt te
Mellanmål 16.40: En optinut bar.



Efter träning/söndagamiddag 18.30: Pepparbiff med criscut potatis, carsatsallad och café de paris-sås. (Jennis första mål för dagen)



Söndagsgottis från halv 8 tills vidare: Choklad & vaniljglass med massa choklad och kolasås på :D (min favorit!) lite mer blir det nog.. Jenni trycker i sig lite marabou sensation och pepsi.

Jenni har inte tränat idag så det blir väl ett anne-inlägg det här..
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback