RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.18

Belöning, belöning och mer belöning..det är vad vi ger våra kroppar idag! Med belöning menar jag välbehövd vila :) EN dag ska den iaf få vila tänkte jag..brukar ju annars bli 3 eller 2 dagars vila på en vecka. Så med andra ord så har det inte blivit någon som helst träning idag..bara den enkla vardagsmotionen till och från jobbet och sen en vända till stan. Känner ju som sagt i hela kroppen att den är tränad bra denna veckan.

Mer belöning får den i form av mat..eller mat och mat :P "gottis" kanske vi kan kalla det. Dagen börjar dock ungefär som den brukar..


Frukost 07.30: Anne: frukt&nöt musli, Jenni: powersmoothie.



Mellanmål 10.30:
Turkiskyoughurt med krossade linfrön, lite banan och honung. Grönt te.
Lunch 13.00: Räkpaj, som igår..(recept längre ner)
Fredagsfika 15.30: 2 Kärleksmums bitar som Anki kom med till jobbet :D

Från halv 8 och framåt har det blivit..tacos och sånt för Jenni. Själv har jag belönat mig med lite popcorn (som för övrigt inte är så onyttigt!), några bitar av favvo-marabou:n och NU blir det även lite choklad/vaniljglass på det hela med maaaassa choklad och colasås!! För nu belönas det rejält. Det ska finnas nåt att träna bort, fast det finns det alltid iofs ändå :P hehe

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback