RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.19

Yesp, som alla har fattat så har jag varit på gymmet idag! Vilket just nu känns kanonbra! Det kände kanonbra när jag var där me men nu är det lite extra skönt efter en god måltid :P

Det var faktiskt lääänge sen vi körde ett vanligt gympass nu..vad vet nu brukar innebära, idag såg det iaf ut så här:

35 minuter spenderades på löpbandet, powerwalk 5 min, 10 min löpning, 5 min pw, 10 min löp och till sist 5 min pw igen. Efter detta var man varm och go, då körde jag favorit övningarna inner & ytterlår/rumpa. Vaderna fick sig en liten omgång me, likaså baklåren..älskar att träna baklåren..dom är viktiga att hålla starka! Bra för ryggen.

Efter det blev det ländrygg på ställning och sedan även hela ryggen med roddövningar på maskin. Magen är nåt man inte hoppas över heller när man är på gymmet, det var riktigt länge sen jag körde mage på maskin, den som går åt båda sidorna och tränar sidan av magen och hela ryggen me..vet inte vad den heter nu bara för att, hehe det sista jag gjorde på gymmet va att göra lite mer egna magövninar på boll och matta, sen blev det stretching.

KLART! Sen blev det en promenad hem, tog till och med en omväg för att det var så fint väder :) DÄR tog träningen slut.

Vad har man då ätit idag? Jag har ingen aning om vad jenni har hållt på med idag typ så detta är bara mitt inlägg egentligen :) hehe

Frukost 11.00: 2 "frökusar" med stekt ägg på och grönt te.
Efter träning 14.00 Proteinshake whey100
Mellanmål 16.15: Turkiskyoughurt med skivad banan, krossade linfrön och lite honung.



Kvällsmat 20.00:
Egengjord pizza med tonfisk, annanas och rödlök! & den goda "simsalabim" kebabsåsen såklart" den kan man inte vara utan :P

Nu är man mätt och belåten så det blir faktsikt inget godis till bion, och som skrivet igår så är man ju inte ens sugen :P haha

Och det är lördag, men det blir ingen alkohooool! Men det vet ni ju redan typ.

Skrivs väl senare antar jag..
Ha en trevlig kväll!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback