RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.27

sunday oh lovely sunday!, ne det har inte varit någon SUN idag :/ och idag blev det INGEN träning..hade tänkt att träna, JAG (anne) hade tänkt att träna..som förra söndagen, men Tess fick mitt sällskap istället. Egentligen är jag lite besviken på mig själv, lr ne :P hehe vi fick en trevlig och rätt lång promenad hem till henne, så det är väl dagens motion.

Istället för att skriva vad man tränat idag tänkte jag ta ett litet motivationssnack med er...

lr NEJ! motivationssnack kan vi ta en annan kväll. Ikväll ska jag visa en drömkropp som vi har siktat in oss på, har visat bild på Nicole från pussycat dolls innan, den är ju grym! Men checka in denna!! OMFG!



Skrev i veckan att vi börjat planera innför ny träning...och den nya träningen är menad att ge oss en sån här kropp! mmmhm, det kommer bli grymt! Våran blivande PT ska fixa allt, ska snacka lite med henne nu kommande vecka..så att vi VÄLDIGT snart kan sätta igång, tror dock inte det blir nu i veckan vi sätter i gång med det men...a :)

hehe, en sån kropp kommer INTE att få i sig det vi fått i oss ikväll..bollar känner vi oss som ikväll igen :P

Frukost: som ni såg, "dagens tips" blev ju frukosten.
Hmmm...inga mellanmål idag alls..
Middag: Anne: Icas kebabpizza & Kebabsås, Jenni: Grande de luxe meny från Max.
Kvällsgottis: ja..ni ser ju!



nothing more to say...
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback