RSS 2.0

Min fråga, deras svar..

Skrev ju att jag frågade en expert ang "Diet Freak" paketet vi fick hem igår..Detta var min fråga:

Hej, jag skulle vilja veta hur jag ska använda allt man fått med i paketet "Diet Freak", undrar egentligen mest om tabletterna, "loos it workout" och "anabolic", ska man verkligen ta alla varje dag eller ska man ta slut på en burk först osv..? Kan du ge mig så utförliga svar om användingen av alla produkter. Vill få en så slimmad men vältränad kropp som möjligt. Fick "whey 80" och "optinut" istället för den "pro diet" shaken eftersom den va slut..så detta vill jag oxå veta hur man ska kombinera/använda på bästa sätt. tack!



Deras svar blev:

Hej Anne,

Ta en whey 100 drink efter dina träningspass och med fördel en drink ihop med frukost.
Produkten består av 100% Cross flow mikro, -ultrafiltrerat vassleproteinIsolat, med låg laktos och fetthalt. Whey-100 är ett kvalitetsprotein för idrottare som kräver det absolut bästa. Whey-100 skall användas vid sidan av en sund kost för maximal muskeluppbyggnad och fettförbränning.

Lose it tar du innan dina träningspass och på vilodagar ihop med frukosten.
Anabolic BCAA tar du på morgonen och innan träning.

Optinut kan du ta som ett mellanmål under dagen eller en drink av whey 80.

Med Vänliga Hälsningar.

Nu vet vi... så nu kör vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback