RSS 2.0

Om vi hade druckit..

It was perfekt! En väldigt trevlig kväll måste vi säga.



Vi började med att gå till Franks här i stan som är en sportbar för lite käk. Vi drog i oss 200g cheeseburgare med bacon och vitlöksås, pommes och coleslaw. Otrolig gott ;)

Kvällen fortsatte med massa tjöjt tills vi tröttnade på Franks och gick vidare till "Bara" som det heter. En restaurang i Grand Hotell huset. Aldrig varit där men det va väldigt trevlig stämning och bra folk som uppförde sig med vissa undantag (pinsamt).



Vattnet var min och Annes vän heela kvällen igår ;) Skönt och inte vara bakis iaf..



Nu ska ni få höra. Vi sitter på ett bord inne på Bara och tjötar med brudarna. En man i en grupp på ca 5 st vänder sig om mot mig och Anne och säger "Säg till om ni blir törstiga". Vi säger "aha.. aja okej, tack så mkt men det är bra". Och då öppnar Jenny munnen, en lite äldre tjej som var med, och säger "vi vill ha bubbel! En flaska Moet skulle sitta fint" Sedan skrattar vi och tjötar vidare.

5 minuter senare kommer det fram en kypare och ställer fram en flaska och 5 glas. Jag utbrast i skratt och tyckte hela situationen var ganska pinsam eftersom vi inte alls ville ha det och inte hade väntat oss en flaska. Jenny säger "men vadå? man ska inte nöja sig med mindre, frågar han så säger man vad man vill ha" hahah guuud.

Jag och Anne drack ju inget av det, men skulle vi druckit hade vi nog tyckt om det väldigt mycket, synd att man blir bjudet på nåt sånt dom dagarna man bestämt sig för att inte dricka :) Aja nästa gång. Så dom andra 3 tjejerna drack upp våra glas för att de inte skulle verka otrevligt när dom endå köpt de åt oss. Kul var det iaf. Sedan gick jag o Anne hem vid 12-tiden.

Lyckad kväll, o denna ska bli minst lika bra ;) Skrivs//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback