RSS 2.0

Stolt..

the sunday is saved! :) hehe ni kan ju kanske ana varför? Jo för det första är jag..lr jag har varit as pigg idag, ingen alkohol ingen trötthet..det är lika med SANT! Har hört att många är sletna idag..?

Söndag lika med mys? ja visst, har myst ner mig i soffan nu för att förbereda inför kvällen trevliheter på tv, syfftar dock mest på solsidan :P hehe

3:e veckan, lr helgen utan alkohol! Var ju ute igår efter bion, på både vimmel och Grand, men där va det bara vatten och en alkoholfri mojito som fick entra min kropp ;P thanks Dennis för mojiton!! så god, men väldigt söt!


Det blev faktiskt en vitamin well igår me, "Antioxidant", den har smak av persika..gillar den väldigt mkt :) som sagt..min nya "lördagsdricka" ;P "Care" är också en favorit..smakar röd grapefrukt.

På tal om stolt, pratade med mammi igår me..blir inte allt för ofta man gör det :( Mamma fick fram det hon ville säga iaf, att hon är vääldigt stolt över mig för att jag inte dricker mer, hon hade läst bloggen och såg att jag skulle på bio men även ut, hon försäkrade sig om att det faktiskt var så att jag skulle vara nykter :) hon är så söt! ÄLSKAR DIG MEST!

Har redan hunnit gotta mig en del och mer blir det, vad jag har gottat mig med kommer väl i senare inlägg :)
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback