RSS 2.0

Valentine's Day

As I said så orkar jag inte blogga så mkt men lite måste jag ju bridra med känner jag. Gårdagen var mycket trevlig måste jag säga. Det var inte så svårt att överträffa tidigare år heller eftersom jag inte gjort nåt speciellt den dagen.. men som sagt, det e bara en vanlig dag. En mysig kväll hade jag iaf :)



Åkte till "Eest" och köpte med sushi för två (egentligen 3) pers. Blev 26 bitar. Gott som bara den! LOVE it!



Kollade även på film.. Megamind. En bra tecknad film. Gillar sånt. Nästa får väl bli "Trassel" hehe :P Satt barnvak oxå men gullungen sov hela tiden så de va inget jobb direkt :)

Tack för sällskapet <3 //J

Kommentarer
Postat av: Gunnariben

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-08-26 @ 12:38:10
URL: http://gunnariben.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback