RSS 2.0

Vi måste göra om det!

Vill visa vad jag hade för mej i helgen eftersom de va helt underbart gött. Bloggade inte så mkt om den såg jag o nu e de helg igen. Magen tyckte inte att det var lika gött som jag men de fick den tåla i nån dag. HAHA jag har ju lärt mig en läxa iaf att ta de lite lugnare med maten o inte proppa i mig allt på bara nån timme. :P måste andas o smälta maten innan man slänger i sig nåt mer kanske!

Hur som helst, underbar helg som ska göras om snart igen <3 Bara ta de lugnt, ingen fest, glo film o bara chilla!



Började fredagskvällen med tacos. Till efterrätt hade vi både choklad och chips. Kalla oss tjockisar. Kände mig som en iaf men gott som bara den var det ;) Lite rosévin till maten men ingen fylla what so ever, drack inte upp flaskan heller för den delen, en nykter helg!



På lördagagen bestämde vi oss för sushi igen, så himla gott. Älskar eest's sushi! Fick en lite annorlunda combo mot förra gången men de var lika gott för det. 26 bitar för två pers!



LÖSGODIS <3 Älskar lösgodis. Det fick bli lördagens gottis.



Godis var inte den enda gottisen vi fick i oss. Carl har sjukt mycket sprit hemma, mycket mer än de på bilden o i andra smaker så vi bestämde oss för att blanda goda drinkar under kvällen. Vi söp alltså inte, ingen fylla i helgen som sagt, utan vi ville bara smutta på nåt gott som vi blandat o testat oss fram till själva :D GOTT var det.

Till sists kan jag säga att vi åt en matpaj till frukost på söndag som vi gjorde på lördagen och egengjord pizza med tonfisk och annanas o kebabsås. Så himla gott va. Men vill man inte ha ont i magen som jag hade så ska man alltså INTE äta så här hela helgen :P HAHA eller så får man lugna sig lite mellan måltiderna. Det va en riktig "ät vad du vill"-helg. And I like it! Hårdare träning efter mycket mer mat en helg helt enkelt!

OCH innan jag glömmder. Ett jävla bra film jag såg förra helgen. "Dinner for schmucks", ni MÅSTE se den. Och två filmer ni INTE ska se är skräckfilmen "Eden lake" och en svensk film vid namn "puss". GUD VAD DÅLIGA!

Denna helgen ser dock lite mer annorlunda ut än förra helgen. Ska till pappa, shoppa lite och imorrn blire party! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback