RSS 2.0

Vilket är bäst!?

Nu har vi suttit och funderat en lång stund, försökt läsa om dom två metoderna att avlägsna hår. Vilket av dom är bäst för oss egentlige? Laser eller IPL? Vi har inte fått nåt bra svar på den frågan så jag skrev till rio beauty nu o frågade vad dom säger. IPL funkar inte på mörk hy eller ljusa strån? Gör laser det så byter vi ju självklart till de så slipper man bry sig om vad hudtonen är eftersom vi solar för tillfället och kan bli riktigt bruna. Vi har dock mörka hårstrån så vi kan nog använda IPL endå, men INNAN vi använder produkten måste jag få svar på de så vi kan byta om de visar sig att laser är bättre. Jag håller tummarna för att vi får svar imorrn!



Varit och solat efter träningen idag. Det är så himla skönt och känna värmen. Jag somnar alltid i ca 20 minuter när jag solar och vaknar i perfekt tid när det e 5 min kvar, det är då vi brukar vända på oss och lägga oss på mage för att slippa den fula vita fläcken på rumpan och vita armhålor :) Vem fän vill ha den lixom? try it, det hjälper verkligen.

Som sagt, vi vill ha svar och det är NU. Vill ju börja behandla redan i helgen! men de kan vi nog glömma känns det som. Aja bara de blir så fort som möjligt, tänkte även ta ett snack med Emelie som har hand om skönhetsavdelningen på nelly.com, hon borde ha mer info angående dessa produkter, annars får hon ta reda på det, dom flesta vill nog veta sånt! Ska sova, e alldeles för trött som vanligt. Vi skrivs imorrn helt enkelt//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback