RSS 2.0

Visning..

Nu är det dags att sluta, redan!? Njae, men denna måndagen har nog inte gått lika fort som dom andra.. men rätt fort ändå, har haft mkt att göra hela dagen typ. Var ju meningen att vi skulle fotat bort alla 100 par jeans som kommit men det hanns inte med, så vi kör dom imorrn istället :) Blev iaf fotning av trosorna som ska släppas imorrn, ni vet dom nya som vi hade imagefotning på. Dom är sköna dom! Släpps imorrn för övrigt..

På tal om vinsing, nu ska vi på lägenhetsvisning..lite konstigt kanske man kan tänka eftersom vi alltid skriver att vi älskar våran stora lägenhet, och det gör vi! Men det kan alltid bli bättre och det skadar aldrig att kolla på annat me ;P hähä

Skriver väl mer om det sen när det är avklarat, vad vi tyckte o så.



Svt var här me och filmade lite innan :) får väl se om man hamnar på tv..det var dock den finska kanalen...tror jag? hehe

Later!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara säger att jag blir grymt inspirerad att vara nyttig varje gång jag går in på eran blogg! jag led av ätstörningar i ett ahlvår i somras och rasade i vikt, när jag började äta igen var det som att jag int ekunde sluta så jag har gått upp mer än 15 kilo! men nu tänker jag träna och va nyttig igen och tappa några kilon UTAN att hamna i ätstörningsträsket igen för det va hemskt! tack för inspirationen :D

2011-02-21 @ 17:11:55
Postat av: Anne & Jenni

Åh det var jättekul att höra att vi har inspirerat dig till det! :) känns bra att höra sånt..får mer motivation själv då!



Hoppas du mår super och fortsätter på hälsosamma vägen!Kram!

2011-02-23 @ 09:37:35
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback