RSS 2.0

Dagens tips!

"Borta match"..säger man så fortfarande? :P Ne men tänkte bara ge er ett tips på att man kanske borde skaffa sig en resetandborste, som man kan ha med sig i partyväskan när man går ut. Man vet ju aldrig vart man hamnar efter en trevlig ikväll?

Själv hamnar jag alltid hemma typ, men jag tänker iaf köpe mig en sån så att man kan fräscha till sig innan utgången om man är någonstans, sen också för att jag faktiskt inte kan tänka mig och gå och lägga mig utan att bortsa tänderna på kvällen! Usch, det händer BARA om man råkar decka nånstans, fast det händer ju inte längre nu för tiden :) you know..lagom eller nyktert.



Resetandborstar finns att köpa lite vart som helst faktiskt, Kicks, Åhléns..ja till och med i mataffärerna. Dom kostar typ mellan 25-35:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback