RSS 2.0

Det gick ju!

Jag hade en dålig känsla imorse när jag kom till jobbet, det kändes inte riktigt bra..men det blev bättre med dagen, tröttheten blev iaf inte värre vilket jag trodde att den skulle bli. Dagen gick fort iaf..som tur är :)



Fick en liten present me, fina trosor från märket Du & Jag. Fick en varsin påse med 2 par i.

Direkt efter jobbet blev det stohandling..var ju tvugna att göra allt sånt idag, Har lagat mat för veckan me. Får hoppas att det är lika gott som det verkar :P hehe är det det så får ni självklart recept på det. Det blev Bulgursallad med lax och grekisk kycklingfilé med örtpotatismos.



Det tillkommer lite andra godsaker i maträtrterna, speciellt kycklingen som ser väldigt fattig ut på bilden :P hehe lite avokado och fetaost osv.



Sen har vi bara chillat här hemma..för trötta för träning idag! Druckit lite te och mumsat på ett gott kvällsmål.
För trötta för allt just nu så vi skrivs imorrn igen! Får väl se om Jenni orkar sig till jobbet imorrn.

Hoppas veckan började bra för er...God natt!//A


Kommentarer
Postat av: Nino

ser riktigt gott ut, vad är det?? :))

2011-01-11 @ 02:33:40
Postat av: Jenny

Va duktiga ni är :)

2011-01-11 @ 08:46:50
Postat av: anne & jenni

tack jenny :)

2011-01-11 @ 21:59:11
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: anne & jenni

nino: vilket av det? kvällsmyset? det är turkisk youghurt med honung, mandlar och russin :)

2011-01-11 @ 22:01:50
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback