RSS 2.0

Fattigaste helgen!?

Såg att det var någon som skrev på facebook att det var den fattigaste helgen på hela året nu, ja men det kan nog stämma lr? hehe lr jag känner ju iofs inte så :P men det verkade ju som det igår..för den här tiden brukar nog va lite slow med ekonomin efter jul om jag har förstått det rätt..

Det stoppade iaf inte mig att gå ut igår! och fyfan vad jag e glad att jag gick ut, jag hade så skoj, okej inte världens roligaste men jag hade ju LÄTT roligare än alla andra jag var med verkade det soM :P och vet ni vad?? jag va nyyykter ;D haha..jag körde till och med igår, så det blev inte en enda droppe alkohol, annar kunde man ju smaka på en massa shit som folk ville bjuda på hela tiden! A ne, kan bara säga att JA, det blir många fler nyktra kvällar ute som jag har skrivit innan, för vi var på Grand och där klarar jag mig faktiskt nykter. Bra folk o bra musik! fick dansa en hel del.

Sen slutade kanske kvällen inte precis som ja ville, fick gå tidigare än jag hade velat :/ och jag missade nog en bra grej me, vad jag menar med en grej kan ni lista ut själv ;P

Yeye huvudsaken är att jag hade det as bra! Avslutade min kväll hemmma vid 3 tiden med ett stort glas o'boy! Lite näring var jag tvungen att få i mig iaf :)



Skrivs senare//A

Kommentarer
Postat av: kelly

Tänkte också köra nyktert nu och se om det går hem, det blir ju vad man gör det till :) men i det stora hela är ju alkohol bara så onödigt! vad missade du på krogen? En snygging? ;)

2011-01-23 @ 14:07:41
Postat av: anne & jenni

Kelly: Ja de blir ju faktiskt vad man gör det till, har tidigare skrivit en del inl'gg om nyktra utgångar. Jag missade lite snyggingar ja ;P :( hehe

2011-01-23 @ 21:53:57
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback