RSS 2.0

Heidi Klum: "Bli aldrig för smal"

Heidi Klums största hemlighet och bästa tips på att hålla sig ung är att aldrig bli för smal. När man bara har muskler och ingen underhudsfett ser ansiktet lätt knotigt ut och man ser 5-10 år äldre ut. Så sant så!



Fotomodellen Heidi Klum berättar för tidningen Self hur hon lever ett hälsosamt, stressfritt liv. "Jag tror verkligen på att-göra-listor", säger Heidi. "Jag sätter mål och får saker att bli gjorda." Heidi avslöjar också att hennes favoritträning är att springa. "Det gör att allt blir tajtare och man får mer definierade muskler".

Själv blir hon inte stressad över att åldras. "Livet handlar om förändring".
Hon ser väldigt bra ut för sin ålder, knappt några rynkor, men så är hon oxå supermodell och har sina knep ;P

"Jag springer inte ut för att skaffa Botox", säger Heidi. "Jag är bekväm med att åldras, så jag tycker det är helt okej att jag får rynkor."

Hennes bästa knep för att se fräsch ut som småbarnsmamma är att gå och lägga sig tidigt på kvällarna. "Jag går upp klockan 5.30, so jag går oftast och lägger mig 20.30". Inte så skoj kanske men det är ju barnen man lever för när dom är unga.

"Om jag har en dag när det känns som om jag fått en käftsmäll, eller om någon varit elak, kommer jag ihåg att jag måste resa mig igen och att det kommer en ny dag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback