RSS 2.0

It's OUT!



Nu är dom ute! Naket, tomt..ja, hur ska man beskriva det?! hehe, alla som har haft extentions i några månader vet hur tomt det blir i huvvet när dom tas ut, ÄVEn om man har tjockt hår från början så känner man en tomhet när det åker ut. Jag har ju tunt hår så nu känns det ju extra tomt och naket :/ men men inget o göra åt..det är ju bara en känsla.



Igår togs det ut 65 slingor, satte i 66 st i början oktober, har endast tappat 1! det är ju faktiskt riktigt bra :) och denna gången var det inget trassel eller nåt. Inte som det var första gången ajg tog ut dom. herregud, ni kanske minns? Eller så kan ni gå tebax oh läsa om det från september-arkivet.

Hämtade mitt nya hår som kom till Ica Maxi igår från Rapunzel, men jag vet inte riktigt om jag ska sätta i det ÄN, tanken var att jag ska sätta i nytt nästa fredag men jag är lite kluven, Har haft i löshår sen förra året i maj, med någon veckas uppehåll vid operationen..så jag funderar på att kanske köra med klipps ett tag och låta håret "vila" klipps körde jag ju alltid med innan. Har en remsa jag ska testa med idag typ.

men men :) ska fundera lite på det, är ju inte så bekväm i det korta håret. Även om andra tycker att det är fint på mig. Men det är ju jag själv som ska trivas.

Aja, Skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback