RSS 2.0

"Jag har dåligt inflytande på henne"

Taylor Momsen har sedan i somras frontat Madonnas klädmärke Material Girl. Nu berättar hon i en intervju att hon tror att hon har dåligt inflytande på chefens dotter Lourdes, som även hon är involverad i Madonnas nya modesatsning.



Den 17-åriga ”Gossip Girl”-stjärnan och rocksångerskan berättar att hon och Lourdes blev vänner under arbetet med kollektionen, samt att hennes provocerande image knappast har en god inverkan på Madonnas 14-åriga dotter.

— Jag har antagligen dåligt inflytande på henne, säger Taylor till veckotidningen Grazia.

Hon berättar vidare att hon är bekymrad över att även hennes unga fans ska vilja bli som hon.

— Häromdagen tog en reporter med sig sin 12-åriga dotter till en intervju. Hon såg på mig med vidöppen mun och sa: ”Jag vill ha stripp-skor, pappa!”. Och han hatade mig. Men jag säger inte ”Bli som jag”. Jag hoppas att tjejer läser vad jag säger i intervjuer – att de ska vara sig själva, säger hon.

— De skulle aldrig vilja vara som jag. Jag är galen. Jag är helt j*vla sjuk i huvudet. Det har man sagt till mig sedan jag var 11 år gammal.

Samtidigt ryktas det att Material Girl snart ska få ett nytt, äldre affischnamn. Enligt Sunday Mirror gör sig Kelly Osbourne, 26, redo för att ta över jobbet.

Jajaja, alla har dåligt inflytande på alla.. bla bla. Folk ska vara så bra förebilder som möjligt. Man ska vara den man är och få vara precis hur man vill om ni frågar oss. Bara för att hon klär sig och beter sig på ett sätt så tvingas ju ingen att göra desamma, dom som vill kan väl göra de lixom! Det är våran åsikt iaf. Gillar hennes stil, vet ju inte hur hon e som person dock men hennes smink kan disskuteras :D lourdes e grym som fan btw, grym stil.

Källa:salongk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback