RSS 2.0

Löftet!

Eftersom året börjar så bra för oss med en massa skön ledighet så blir man ju faktiskt gladare... och gladare är väl likamed snällare!? Iofs så är vi alltid snälla?..iaf mot dom vi tycker om :P hehe

Att ge är att vara snäll? naae! inte alltid..man kan ge för att man känner sig tvingad att ge någon nåt..det har man ju varit med om nångång för länge sen. Anyway..löftet var ju att bli liiite snällare i år, och jag känner redan att jag varit väldigt snäll..det är ju bara den 4:e :P Som sagt så har vi fått igång våran vän Anki (nybliven 2barns mamma) med träningen sen igår då. Hon fick en juklapp av oss för att vi verkligen vill få igång henne IGEN..Vi betalade henns medlemsavgift på gymmet..snällt va!? Kändes så bra att göra henne glad!! (Love)

Det här ska bli intressant iaf! Minns när vi fick igång henne för nåt år sedan innan barnen..ojoj, vilken skillnad man såg snabbt! Så nu kör vi på samma ;D you can do this!

Dagen i övrigt har varit bra, på jobbet me..kan inte klaga, lr jenni klagade lite när hon var inne på foto i 4 timmar :P men så blir det ibland..hon är ju ingen modell som är van att stå o pose:a men det fick hon göra idag eftersom det skulle göras "ljustest" o grejer.



Jag fick vara med en stund me :P hehe Jenni skötte skofotningen och smyckerna medans jag körde igenom byxorna.



Aja, nog babblat. Bra dag, bra avslut, bra allt..ska väl gosa med min spikmatta om ett tag, blir en stund till i soffan..är inte så trött just nu ändååå.

Skrivs imorrn babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback