RSS 2.0

Me, myself & I!

Ja just nu känner jag att det är det enda jag kommer att bry mig om ett tag framöver. Har ju inte direkt någon anna jag behöver bry mig om just nu :P lr någon som jag behöver ge min tid åt.

Så nu är det egositen anne som kommer fram, allt jag gillar/vill göra tänker jag göra innan jag tänker på vad någon annan vill och inte vill göra. Låter kanske lite fel men så får det bli :P

Nu är det hård träning o allt sånt gött som gäller me, tänker inte sitta inne o slöa när jag ändå kan vara på gymmet o göra nytta för min kropp och själ :) känner att jag verkligen vill sattsa ännu mer på mig själv när det gäller träningen av någon anledning..hmm? är det kanske för att jag kände en sån skön känsla av att jag va nykter hela helgen men ändå var ute och hade kul? Hade en sån jäkla "kontroll-känsla" igår :D Idag fick jag ett rejält sug efter gymmet! Hade tänkt o gå men jag tog en liten kort promenad istället. Alltid gött med lite solljus!



Yeye, vi får väl se hur allt går :) Det finns ju inget som skulle kunna "stoppa" mig när det gäller det här iaf :P
Later//A

Kommentarer
Postat av: emelie

kanske konstig fråga men varför lockar ni aldrig håret? hade varit kul o se!

2011-01-23 @ 21:13:29
Postat av: anne & jenni

Njah det vet jag faktiskt inte, nog för att det tar sån tid bara..? hehe

2011-01-23 @ 21:51:22
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback