RSS 2.0

Mycket men inget?

Ah gud, vad har man gjort? det känns som att man har gjort hur mkt som helst men ingenting egentligen?? hehe har ni känt så nångång? Det har nog alla.

Allt började med att vi kom hem efter lite övertid, våran plastpappa var här och fixade diskmaskinen :D FINALLY!





Där står våran snygging till diskmaskin nu, den kommer nog göra sitt jobb galant :)

anyway..tillbaka till vad man har gjort nu då, hehe som sagt så kanske det inte låter som att man har gjort mkt men det känns som att man varit igång hela eftermiddagen/kvällen typ. Får nog rada upp det.

Idag har jag/vi:
Tvättat flera maskiner, (Ska ner och hämta upp det sista nu)
Betalat räkningarna
Jenni gick och handlade lite
Jenni lagade kvällsmat
Jag fixade en till hårremsa
Jag ändrade till nytt mobilabbonemang, "kompis surf" fick det bli :)
Kollade på lite nytt träningstillskått, hittade ett perfekt paket..men den va tillfälligt slut. :( Kommer att skriva om det sen :)



Ja sen åt vi ju bara det här goda och har kollat på tv/film. Egengjorda hamburgare mitt i veckan, yes så fick det bli :P

men nu är klockan mkt igen och mer hinner man inte så byyye babes!
Skrivs imorrn igen!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback