RSS 2.0

Nine to Five!

Det är så jävla synd att man inte jobbar från 9 - 17 eller ännu bättre, 8-16. Hade varit helt perfekt. Mer fritid efter jobbet, känns som om man alltid stressar helt i onödan dock eftersom man själv väljer att göra vissa saker men endå. Klockan är redan för mycket och vi lovade oss själva att lägga oss tidigt och det ska jag fanimej hålla :)



jaja, vad säger man om den här dagen. Bjuder på en bild på mig själv som Anne tog i omklädningsrummet på jobbet när vi skulle fota, Man ser ju typ min outfit oxå så de e väl gött :) Slapp o go idag. Står och surfar med mitt nya internet abonnemang jag beställde igår till mobilen, har nog de bästa abonnemanget någonsin eftersom jag jobbat på tele2 :P gött e're!

Tråkigaste idag var att Carl åkte tillbaka till Åre men det vet ni ju redan, roligast var träningen eftersom man var på bra humör för träning o kände sig stark. Kroppen är prioritering 1 nu. Beställde precis hem massa gottit från gymgrossisten där vi har massa rabatter e eftersom det tillhör mtg-gruppen :P



Gud vad blek man är nu, inte solat på 2 månader eller mer och inte BUS:at på nån vecka?! Varit för lata, tänkte göra det hela förra veckan o denna veckan men inte blivit av, Ska bli lite bruna till helgen nu tänkte vi.

Gonatt allesammans, vi skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback