RSS 2.0

Not bad at all!?

Vad tänkte lilla Carl med egentligen?! hehe Första gången vi skulle åka igår tog han med oss till en lift som skulle ta oss högst upp på berget, Liften tog oss till den svartaste av alla svarta pister som finns här?? Trodde vi skulle dö i liften för den gungade så..usch mådde nästan illa när den släppte till i raksträckorna. PANKIK! Lavinfara var det också?

Vi tog oss upp iaf, hehe sen var det att man skulle ta sig ner me. Har ju inte åkt på 3 år så det tar ju ett tag att komma in i det, men jag måste säga att det gick försvånansvärt bra. Vi tog oss ner..tog ju ett tag, men sen tog vi oss till dom lättare backarna och där gick det bra :) som sagt första gången på 3 år..idag kommer det gå kanonbra känenr vi.. FAST idag har vi ont i benen. Visste att man skulle ha stretchat. Mina vader är helt paj, men aja dom håller nog idag.. hoppas jag!



Det var kanonfint senare på dagen igår, solen tittade fram :) burrr! kallt var det me.

Vaknade väldigt sent idag så vi ska försöka få i oss lite frukost nu så att vi hinner åka 3 timmar iaf :) men jag tror att det kommer att räcka gott och väl!

Vad dagen har att bjuda på sen vet vi inte, men IDAG blir det iaf utgång. haha vi sket i det igår..allt verkade vara så BORING så vi gick hem direkt.

Later//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback