RSS 2.0

Nothing to do!

Jag är helt slut. Förkyld som bara den och trött. Inte sovit alls under dagen vilket jag hade tänkt mig men det är inte bra om jag nu ska till jobbet imorrn, då ska man vara trött o lägga sig tidigt iaf.



I brist på saker att göra fixar jag mina naglar, för jag orkar inte dammsuga, de går inte. Har så himla ont i ryggen och axlarna. Mina naglar var långa och fina förutom ena tummnageln som gick av när jag åkte bräda i helgen, så jävla typiskt, vet itne vad jag gjorde riktigt, den har dock en spricka sen innan så de var väl därför. Nu är dom iaf mycket kortare och ska fixa en fransk manikyr. Fräscht.

Har så himla tråkigt. Aja Anne kommer väl om ett tag o gör mig sällskap, hon skulel antagligen jobba över nån timme, så jävla kass bara för att inget funkar som de ska!! later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback