RSS 2.0

Nyår,nyår..

Vad kan man då skriva om nyår!? En sak är säker...Det kunde ju verkligen INTE va sämre väder igår :( Så jäkla typiskt Borås! Att det ska regna. Kul att titta på raketer i regnet!? NEJ verkligen INTE!!.. såg ju en del raketer iaf, hehe :)

Aja, det varade ju inte så länge ändå. Annars var ju hela kvällen väldigt trevlig! Var på fest nästan hela kvällen hos en som heter Cilja, Tess kompis. För sen hamnade jag och Tess på Grand och dansade loss lite :) hehe. Men innan det hade vi det gottit här hemma hos oss med en VÄLDIGT trevlig & god middag :D mums!





Fläskfilé med potatisgratäng och rödvinsås, caesarsallad & vitlöksbröd med ost :) Det var säkert fler så åt liknande mat igår kan jag tänka mig..

Öh, lite segt..en bra sak från gårdagen, I remember ;P hehe

Ska försöka ta mig ut på en liten promenad alldeles strax för att det är så fint väder ute, måste ha lite frisk luft känner jag. Ne ni får väl lite vettigare inlägg än detta lite senare, hehe

Hoppas ni har fått en bra start på 2011 iaf!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback