RSS 2.0

Vilken tur!

Det har idag gått 13 veckor sedan jag satte i mitt senaste löshår..hehe måste ju ÄNNU en gång säga "shit vad fort det gick"..för efter lite mer än 3 månader så är det ju snart dags för förnyelse av det. Så ikväll beställde jag nytt, och det var ju tur det för idag var sisa dagen för 15% rabatten jag hade där :) Beställde 4 st förpackningar med 20 slingor av det finaste håret dom har..350:-/st



Känns som att det var tur att man inte tog sig ut idag, det regnar ju här :( usch vilket tråkväder..hehe. Känns jäkligt bra just nu iaf för jag ska ta och lägga mig nu, klockan e inte ens 12 men jag behöver mkt sömn just nu. Imorse när jag vaknade kändes de som att man varit ute igår, man var helt slut och huvudet var ju som en tung och seg klump!

Hoppas alla har haft en mysig/rolig lördag, min var grate! lugn och fin :)
Sov så sött!//A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback