RSS 2.0

Oops!

När jag vaknade imorse så tänkte jag: kommer det bli som en "vanlig" söndag?, förmodligen så skulle det väl det? för vad brukar man göra på söndagar egentligen? Ett tag kändes det dock som att det itne skulle det, åkte iväg en sväng med Tess o så, annars brukar man väl ställa sig och laga maten för veckan? För det brukar ju ändå bli rätt sent när man vaknar på söndagar. Då är man trött och bara seg. Men idag så har jag varit pigg o glad! hehe men det finns ju som sagt en anledning till det :)

Det blev som vanligt matlagning idag, trodde inte jag skulle få till båda maträtterna idag men det gick ju så fort så det var inget jag ville vänta med, orka stå o laga mat i mitten av veckan? nej tack! hehe

Det blev iaf laxlåda och baconpasta. Recept på det kommer under veckan. Tror laxlådan kommer va kanongod! det är en ny rätt, så har aldrig smakat på det innan.



Under kvällen har vi mumsat i oss egengjord pizza, en tacopizza och en mozzrella med parmaskinka :) MKT gott!



OOOPS! Vi har syndat :P Ser ni vad som ligger i skålen!? haha, lite marabou sensation..vi som skulle hålla oss från chokladen? Ne men det var bara 3 bitar var. Det är ju inte som innan när man stoppade i sig en sån kaka fredag, lördag och söndag :P hehe Den här underbara skålen innehåller den turkiska youghurten fast "delikatess vanilj" och sen frysta hallon och några bitar marabou sensation caramel crisp. Sjukt gott, det är det enda gottiga vi fått i oss idag, not bad!

Aja, shit the same..nu ska batterierna laddas om, hoppas på en bra vecka! Ska försöka släppa dom negativa tankarna som snurrar i huvudet, men det är inte alltid så lätt när handlar om så onödga saker.

Skrivs imorrn babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback