RSS 2.0

Puckat!

Amen godmorgon allihopa! en UNDERBART härlig onsdag!? NOT!..usch o fy för vädret!! + grader och lite lätt snöfall...nono, inget man gillar just nu! MEN jag ska inte klaga..jag behöver ju inte gå ut i vädret om jag inte vill :P och man e ju faktiskt ledig så där har mna ju också en anledning att inte klaga :)

Anyway..ringde en "rörmockare" eller vad det nu var i måndags för att vi vill få våran bänkdiskmaskin installerad, helst NU, hehe men vi kom överens att han skulle höra av sig igår på eftermiddagen för att bestämma en tid tills IDAG. Han ringde ju aldrig..det skulle blivit nåt imorse isf innan vi skulle till jobbet (om vi nu skulle gått vill säga), rätt tur att det inte blev nåt eftersom jag sov till 10,30.



Rätt puckat av honom o inte höra av sig..för nu står den bara där :/ ville ju ha den på plats idag!! Får väl ta och ringa ett samtal nu när frukosten är avklarad..kan ju alltid hoppas på att dom kan komma förbi och fixa det nu under dagen?

Trettondagsafton! woopwoop..vad händer då? paaarteey! ;D

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback