RSS 2.0

The way back home..

Tror ni vi överlevde!? njaah knappt alltså..stackars Jenni ligger hemma just nu och är sjuk, hon fick feber inatt på tåget, hon hade ju ont i halsen när hon vaknade igår. Vilken jäkla resa! lååång och för jobbig måste jag säga. Har varit vaken sen 3 inatt för då skulle vi byta tåg. Lr egentligen kan man väl säga att vi varit vakna sen 12 igår, för det är ju inte så att man fått sova ordenligt på tåget heller eftersom alla droppade in i hytten lite då och då..fick ju inte va själv denna gången.



Första bytet var i nässjö kl 03,20 inatt, där fick vi vänta i 1,5 h innan vi åkte vidare till Jönköping, sen var det Ulricehamn och SEN Borås. GUD så många byten och kortare resor. Var lite sena med det gjorde inte så mkt, var väl innte i lägenheten 07,40. Hopp in i duschen och på med nya fräscha mysisar. Jag hann till jobbet iaf, lr jag kom 08,15 och direkt in på möte. hehe

Nu ska jag kurera min trötthet med lite c-vitamin i form av apelsin och grönt te!...det är en trött men inte negativ Anne som säger hejhej bloggen :P får väl se hur resten av dagen blir.

Later!

Kommentarer
Postat av: Bernapatch

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-03 @ 14:58:19
URL: http://bernapatch.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback