RSS 2.0

Vilken kväll!

Sushi-kvällen igår var riktigt lyckad. När man gör sin egen sushi kan det nog inte bli äckligt eftersom man väljer innehållet själv. Första gången jag gjorde det och dom blev riktigt fina, är väl naturbegåvad helt enkelt :P hehe.



Vi började med en fördrink och sedan satte vi igång med maten.



Carl, hans syster Anna och hennes kille Peter i bakgrunden.



Carl fick en bild på mej iaf medans jag gjorde sushi, :P Annas och Peters söta son Angus står jämte och kollar på!





Min och Carls tallrik.. Vi hade i, mango, gurka, lax, philadelphia ost, tonfisk, rödlök och avokado. Så himla gott och vi åt upp precis allt, man kunde ju inte sluta äta :D haha

Tog tyvärr ingen bild när vi bada tunna tråkigt nog, men de var ingen som kunde ta eftersom alla satt i badet :P Riktigt skönt att bada iaf, aldrig gjort det innan...

Sedan satte vi oss och drack vin och spelade "Alias". Jag och Carl förlorade tyvärr mot Anna och Peter som känner varandra så jävla bra att dom bara behövde säga vissa ord för att kunna ordet på kortet. :P hemliga kodord o allt vad dom nu höll på med. haha riktigt skoj iaf. men jag o carl var inte så dåliga endå :D

Thats all.. vi skrivs lite senare för nu ska vi äta egengjord pizza ;) //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback