RSS 2.0

Almost forgot!

Hehe, Gud så klantigt av mig OM jag hade missat erbjudandet på rapunzel idag! För det första eftrsom man själv tipsade om det och sen för att jag faktiskt själv behöde köpa nytt. Det är snart dags för mig att ta ut mitt :/ vill egentligen inte det men jag måste, för som jag skrev innan så har dom vuxit ut alldeles för mkt på väldigt kort tid, men jag ska se om jag inte kan ha i dom ett litet tag till ändå. För håret i sig är jättebra fortfarande! Love it!



Anyway, klickade iaf hem 80 nya slingor av det europeiska håret i färg 24. 50cm. För det är det jag använder.

Timingen med happyhour kunde ju inte komma mer lägligt :) har ofta tur med sånt! Så nu är det iaf fixat och klart som tur e!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback