RSS 2.0

Dagens tips!

Verkligen en SJUKT bra sida när det gäller viktminskning OCH hälsa. Hittade sidan genom en annan blogg som handlar mkt om kost och liknande...och blev medlemmar idag. Den här kan hjälpa MÅNGA när det gäller allt, inte bara viktminkning utan träning me.

Och vi blev medlemmar för att ha koll på det här med kalorierna INTE för att banta, så tro inget sånt! För bantning håller vi inte på med..det vi håller på med kallas HÄLSA/forma kroppen!

På den här sidan har du färdiga grejer du lägger in som du har ätit vid varje tillfälle som tex. frukost, lunch, middag och mellanmål osv. Sen ser du hur mkt kalorier du har ätit och har kvar att förbruka, helt sjukt bra!

WE LIKE! Klicka på bilden för att komma till sidan och regga dig..gör det redan NU! :)


Kommentarer
Postat av: cattis

detta är säkert inte gratis eller?

2011-07-11 @ 19:40:21
Postat av: Anne & Jenni

jo det är gratis, det är VISSA funktioner som kostar :)

2011-07-12 @ 13:13:54
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: cattis

nämen så bra :)

2011-07-14 @ 22:03:29
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 09:24:50
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Emelie

Hej! vilken bra blogg du har den är perfekt för mig som precis börjat träna seriöst igen efter några års uppehåll! vad bra sida det verkar var det här men man kan ju inte lägga till vad man äter, då måste man ju betala, eller har jag fattat det helt fel?



Kram Emelie!

2011-10-17 @ 12:52:12
URL: http://theysaythatlifegoeson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback