RSS 2.0

Danny - "in the club"



"trodde aldrig du skulle fråga"..höhöhö, ne det trodde inte jag heller :P raggningsrepliken nr 1?

Efter att allt var slut på Grand inatt så gick jag in på Grands hotellavdelning för att snacka med min vän som jobbar i receptionen, bara för att fördriva lite tid. Vem kommer dit då? Jo, Danny..små flickor flockas runt honom och vill ha hans autograf såklart :) gulligt.

"Ge hit penna och papper, jag ska ta hans autograf" sa jag till min kompis. Jag gick och bad han skriva. Hans kommentar va: som ni ser där uppe "trodde aldrig du skulle fråga" för jag träffade ändå honom innan det o tog den första bilden, han frågade oxå hur bilden blev så sa jag, du kan få se den om du vill. Han va inte så jätte nöjd så jag var ju tvungen o ta nya :P haha jag själv är med på 2 men dom får ni nog inte se, jag e så ögly :P

men här har ni en annan jag tog på duon..



här är min lilla lapp han skrev på me..hehe gulligt!



Jag e sååååå stolt ;P

Ne men jag hade väl en trevlig kväll igår! Grand var jättebra, det va skit bra musik! En ny tjej som spelade, henne måste dom ta in fler ggr! as grym musik faktiskt!

Har lite filmer som vanligt på upptränandet me som jag lägger upp senare..

Fruksottime....later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback