RSS 2.0

Den perfekta torsdagen!

Hela torsdagen var ju perfekt! Den började ju som en ledig dag, men stradchill och annat :)

Sen blev det ju afterwork som ni har märkt..och det avr ju väldigt trevligt även om den inte blev så långvarig.

Efter afterworken blev det förfest hos oss, jag jenni och Anki började på den själv en stund  och sedan kom det lite annat trevligt folk som man itne träffat på väldigt länge! MKT trevligt!



En rätt suddig bild men aja :) Jenni och Anki. Anki var en riktigt het Monroe igår ;) Hon är och jobbar idag, stackare..lr inte? hehe



öh..råkade spilla ut Ankis rosé så jag fick städa lite innan gärsterna kom :P hehe klaaantigt av mig! aja, det böev ju inte så stor skada av det ändå..tur att man har svart klädsel på soffan.

Åh, hela kvällen var helt BÄST! Grand var BÄST, September var dock inget att hurra för.. filmade lite när hon spelade men ska kolla om det är värt att lägga upp klippet sen.

Den perfekta torsdagen säger jag bara! Den perfekta starten på sommaren!

Har mkt att göra idag så det är dags att sätta igång!
Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du/ni hårförlängningar? Om du/ni har skulle du kunna berätta lite vad det är för slag osv.? Och om du/ni inte har så hur kan ni då ha så långt och vackert hår? Och är eran naturliga hårfärg blond och med vilken färg färgar ni hårt? Svara gärna i ett inlägg så fort som möjligt! :)

2011-07-02 @ 01:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback