RSS 2.0

Förlåt....why?

Men nej, varför?...det finns absolut inget att be om ursäkt för? Killar kan vara så söta ibland..när dom inte är dumma i huvvet då ;P haha

Vet inte om vissa faktiskt använder det som en raggningsreplik eller att dom verkligen känner att dom stör så att dom måste be om ursäkt för att dom vill prata med en? Själv skulle jag ALDRIG be om ursäkt för att jag vill ta kontakt med en person, finns ju ingen mening. Det enda jag hade bett om ursäkt för ISF skulle varit ifall jag varit full och otrevlig, bara allmänt jobbig för tillfället..hehe men sen är det ju inte säkert att man träffar personen igen så då är det ju rätt whatever ändå.

varför jag skriver detta är för att det var en kille igår som faktiskt bad om ursäkt när han hade tagit sig mod för att ta en liten pratstund med mig. Han var väldigt trevlig och inte alls jobbig, men han trodde antagligen att han störde mig på nåt sätt. Men så var verkligen inte fallet :)



Ett tips till alla! Don't apologize for being polite :)

Ha en fin fredagsnatt!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback