RSS 2.0

Jag är så irriterad!!

Skickade i väg min telefon förra torsdagen med express till megalanz för reparation eftersom min display gått sönder innifrån(?!) Hur det gick till är ett jävla stor mysterium eftersom jag inte använde telefonen kvällen den gick sönder. De låg med sin skyddsfilm och gummiskydd som jag ALLTID har på i mitt mobilfack handväskan. Aldrig ens tappat min kära ägodel. MEN när jag ska hem så ska jag föra över pengar på mobilbanken.. då e displayen helt svart o en ljusrepa syns på högra hörnet som skiftar i olika färger. Telefonen är på, de känner man när den vibrerar till när jag rör vid skärmlåset men man ser ingenting. Jävla weird, alla skydd på, inte tappat den eller använt den så hru i h-vete kan de hända. Enda förklaringen är att de e nåt produktionsfel.



JAJA, det jag är irriterad över nu är att jag ringde dom för att fråga när jag får telefonen. Dom sa 3-5 dagar och idag har det gått 5 arbetsdagar. Sony ericssons support bad mig skicka den till dom eftersom dom skickas dit. MEN nu när jag ringde o fråga hur de går så fick jag som svar att dom inte lyckats laga den o skickat den till Anovo i kristinehamn!?!? VAD I H-VETE tänkte jag då. Ingen har hört av sig, jag vet inte vart min telefon befinner sig!? Man vill väl endå veta det känner jag. Kundservice vad otrevlig och sa "vad spelar det för roll, de gör ju inte dej någon skillnad vart den är" Jag ba "ursäkta mig!? Jag vill veta vart min telefon är och vad som händer med den när ni sagt en sak och gör en annan" jävla otrevliga kärring. Sedan fick ja veta att de tar ytterliga en vecka. TACK för det, jag kunde skickat den till Anovo SJÄLV eftersom megalanz tydligen inte är så bra att dom kan laga saker så jag slapp ha megalanz som en jävla mellanhand!!!! IRRITERAD minst sagt!! Åker för h-vete till finnland i typ 1,5 vecka nästa fredag o hoppas innerligt att jag får den innan dess!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback