RSS 2.0

Jag gjorde ett försök..

Igår kände jag typ: Yes, imorrn kan jag vakna upp rätt tidigt och vara pigg och glad..men vakande jag tidigt och var pigg och glad idag!? NEJ!!

Hade ställt klockan på halv 10, och det är 2 timmar sen nu, jag orkade verkligen inte gå upp, den här jäkla förkylningen jag har fått vill bara inte släppa. Jag får panik!!

Panik får jag mest för att jag känner att jag vill träna men inte kan! Det är nog den jobbigaste känslan just nu. För jag hade faktiskt tänkt att gå till gymmet idag, lr det var iaf det jag ville. MEN som sagt, den jäkla förkylningen, halsen kändes lite svag idag IGEN!. Snorighet kan jag ta, men att vara svag i halsen...nejnej!

Nepp, det får bli en liten promenad senare känner jag, det är ju ändå helt OK väder idag till skillnad från igår!



Nu ska jag äta upp min äggfrukost o sen ta en lång dusch och kolla på en födelsedagsoutfit me kanske..gud, hehe alltid ett dilemma det där med kläder..

Aja, skrivs senare!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback