RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.10

Lazy days ..det är det enda det har varit dom närmsta veckorna, and another lazy day today. Men nu har jag bestämt mig att köra på riktigt ordentligt från och med imorrn tills på torsdag, för det är den ända tid jag får innan jag åker till Finland. Snoret får jag helt enkelt strunta i! Hade tänkt o "pumpa upp" mig lite iaf efter så många dagar av icke träning :P hehe

Idag har jag inte ätit så mkt..har druckit en hel del vatten och det mättar ju, men på helger..söndagar brukar man ju inte öta så fruktansvärt mkt, lr så är det ju det att man får i sig MKT kalorier med få mål. Yepp, så är det!

men idag tror jag nog inte jag har fått i mig så mkt kalorier ändå, har inte räknat men jag vet iaf några mål.
Frukost: 2 kokta ägg krossade med lite smör 160 kcal. Grönt te till det



Min middag har jag ingen aning om, men vi kan väl säga att kycklingen innehöll ungefär 150 kcal, salladen kan vi säga innehöll 50 kcal och såsen innehåll 100 kcal typ. Så 300 kcal max då..

Sen har jag faktiskt dummat mig igen :P hehe hade 4 st jordnötstoppar kvar sen i fredags o dom åt jag upp, rätt mkt kalorier i dom 4. Nu kan jag inte säga hur mkt men ändå.

Sen har jag inte varit hungrig nåt nu under kvällen, men vill inte heller bli det så jag tog 17gram nötter av olika slag iofs men jag tar dom som valnötter så får jag ett ungefärligt kaloriintag, lr valnötter är dom mest kaloririka så det blir ju lite mer än vad jag fick i mig.
"Kvällsmat": Grönt te och nötter, 119 kcal.

NU ska jag räkna ut EXAKT hur mkt kalorier en kesoplätt innehåller, för jag har gjort sånna idag och jag har skrivit upp varenda liten grej i dom, ska bli intressant! Hoppas dom är kalorisnåla, för dom är ju proteinrika iaf ;D

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback