RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.12

hosthost...snytsnyt, förkylningen sitter fortfarande i :/ MEN det har inte stoppa mig från att gå till gymmet nu, för idag var vi som sagt där igen :D och vad skrev jag igår? jo, att jag kände att träningsvärken var på väg redan direkt efter passet typ :P hehe och yes..idag har vi en rätt så kraftig träningsvärk i ben och rumpa.

Det är inget vi gråter över dock eftersom det känns på rätt ställen och det är faktsikt gött att veta att träningen igår gav nåt :) Är lika nöjda med dagens gympass som gårdagens, det var snabbt och bra!

Idag började vi med löpning i 10 minuter som uppvärmning. Sen körde vi ländrygg på ställning och ryggrodd på ställning.

Sen gick v bort och körde lite biceps med viikter, triceps på bräda och sen även armhävningar. Sen fick magen sig en omgång med hjälp av maskiner. Sidrotationen och den där crunchmaskinen.

Det var någon som kommenterade att vi typ inte ens får i oss 1000 kcal om dagen, herregud tänkte vi..vilket skämt! Har läst att det är farligt att få i sig mindre än 1000 kcal om dagen!?

Kolla det här..vet inte om det stämmer till 100% nu men om det gör det så är det ju sjukt...hehe


Enligt programmet har jag idag då fått i mig 976 kcal om man räknar ihop allt. Chockande!..men antagligen går det me..hehe har ionte varit trött, svag eller hungrig. Är maten vi äter kalorisnål så är den?

Ska kolla upp lite saker mer ordenligt imorrn som tex det med nötterna och så..så att man vet.

Ska även lägga ut det med kesoplättarna me så att ni får ingridienserna och mängden och kalorierna, här sen nu iaf ungefär hur mkt EN kesoplätt innehåller :) 79 kcal, så bra och nyttigt :D

NU blir det bara lite te, and thats that..tror inte jag dör av denna dagen :P
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback