RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.26

riktigt irriterande när det inte blir som man "planerat", min plan för dagen var att jag skulle köra ett gött benpass på gymmet idag, hade velat köra några pass på gymmet denna veckan men nu vettefan hur det blir! ÅH!

Så blir det när man vaknar sent, hade tänkt att träna vid 12 när det öppnade, men då låg man ju och sov. Visst jag hade säkert kunnat gå och tränat ändå idag men det kändes lite för stressigt och jag vill itne gå till gymmet "bara för att" jag hade nog itne orkat göra det jag velat ändå och då känner jag bara att NEJ. Jag går inte till gymmet för att slöa, jag har en plan för min träning..känner inte för nån slöträning direkt.

Aja, är iaf irriterad över att jag inte fick den träning jag ville! Får göra upp en ny plan för veckan under morgondagen. Det är ju trotts allt redan onsdag då.

Idag har det endast blivit 2 mål mat, och det har ju som sagt med det sena vaknandet att göra. Frukost vid halv 3..

Frukost: 2 frökusar med ett halv stekt ägg på båda. Grönt te.
Middag: 2 Tonfisktoast, kolsyrat vatten.


Nu vet jag hur mkt jag får i mig i 2 sånna me..för dom brukar se ut så, sen vet jag också hur mkt våra vaniga toast innehåller, det är ju bara att ta bort tonfisken :)

Alla ingridienser ska man ju dela på 2 då om man bara ska ha en. Rätt mkt kalorier i 2 mackor..men det blir ju som en hel middag typ så det är ju OK.

är mätt fortfarande, åt rätt sent...så det blir inget mer ikväll.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback