RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.29

Vad var det vi skrev om pumpens sommarpass?? Jag har för mig att vi skrev att det var grymt som bara den!? Har bara hunnit vara på det en gång sen det började..sen blev det ju massa annat som kom i vägen i form av halsont..ööh? dumma passtider? eller vad hände lixom? hehe

EN gång har vi varit på det! Herregud, kan ju bara säga vad dumt! för idag kände jag hur mkt jag ahr saknat det!! VERKLIGEN! Har alltid tjatat om hur gött det är med pump..hur kan vi varit utan det så länge som vi varit? hehe så nu säger jag det igen. JAG ÄLSKAR PUMP! Har ni itne testat det än eller har ni bara testat men känt: njaah. Testa igen och lär er det! För det är helt FAB! Speciellt det här passet som är nu..helt underbart :D

Aja, nog tjatat om hur bra det är :P nu till hur det gick efter så långt uppehåll.. Det var gött som fan, men jobbigt me. Var som ett löv när det gällde vissa muskelgrupper...speciellt armarna, axlarna, hmm..magen efter igår :P eller där var man ju bara trött, för jag har en riktigt skön träningsvärk i magen idag!

Benen var väl lite så me..men jag hade tagit mina Anabolictabletter idag innan så jag orkade mer än jag borde ha gjort. Hade dock svårt att få upp stången på axlarna så fick be instuktören hjälpa mig. Hade ungefär samma vikter som vi brukade ha förr, vill ju köra hårt även om man kanske inte orkade fullt ut, man måste ju utmana sig!

Kommer iaf känna av det här passet imorrn nr jag vaknar, men ännu mer på söndag såklart..andra dagen är alltid värst som sagt.

901 kcal står mätaren på..
Frukost 12.00: Havregrynsgröt med linfrön och sylt. Grönt te.
Mellanmål 16.30: Blåbärssmoothie.
Middag 19.30: pepparbiff med mango & Fetaostsallad.



Nu tänkte jag bara ta en kopp grönt te och 15 gram mandlar för att få lite extra e-vitamin och ah..det goda det ger :)

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback