RSS 2.0

Mission completed!

YEEY!, nu är kag jätteglad :D Har fått gjort allt jag hade planerat att jag ville hinna med idag :D Tess hjälpe till lite..thnx babe.!

Det jag ville göra idag avr först och främst hämtat paketet från rapunzel..som kommit till Maxi. My fabulous hair :D hehe



SEN var tanken att OM det fanns några Serena supersoft jeans kvar på Gina, så skulle jag byta ut dom vi köpte innan finlandresan mot nya. För dom vi köpte då var helt sönder, vilket vi inte märkte..någon hade sprättat upp byxorna längst ner vid foten, antagligen för att de var felproduktion, och var FÖR tighta, fick ju knappt i foten när dom va uppsprättade ens.

Men som tur va hade Knalleland fått in nya i veckan, och dom var till och med en ny edition. Dom har gjort om dom lite. Antagligen för att den gamla utgåvan varit lite för tight..men vi klagar inte på dom andra vi har iaf och inte på dom här nya. provade dom när jag kom hem och dom sitter exakt som dom ska..och nu har man ju blivit lite smalare me under träningsuppehållet, men dom sitter ändå perfekt ;D

I'm a Happy girl!...nu är det bara ett mission kvar för dagen, laga en sjukt god middag!
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback